10 Aralık 2011 Cumartesi

Cocugum

Sen nasil guzel bir seysin oyle. Tanri seni yaratirken bence kendini de eglendirmek istedi ner dersin? Yani seni dunyaya gonderip de yukardan izledigi zaman gulumsemek istedi. İyi kide o gulumsemek istedi sayesinde,sayende bende gulumsemekle kalmiyor kahkahalar atiyorum. Hayatima hangi ara ne hizla girdin ve bana ne zaman bu kadar icten" bebem" demeye basladin bilmiyorum. Bildigim tek sey hayatimdaki en ozel erkek oldugun. Sen mutlu etmeyi,gonul almayi o kadar iyi biliyorsun ki tek bir gulusunle her sey unutulup gidiyor gozumun onunden. Sen hep hayatimda ol emi cocugum sakin birakip gitme. Unutma aynada kim var? Biz variz. Sen ve ben! Baskasi da olmasin zaten. Gerek yok. Sabah uyanmalarin,gece uyumalarin,muzik dinlemelerin,saklanmalarin,guzelle cirkini ayirt ediyor olusun! O kadar guzel ve ozelsin ki inan bana seni tanimayan birine seni anlatmak degil seninle yasamasini soylemek gerek bence. O zaman anlar senin bir cocuktan daha fazlasi oldugunu. İnan bana sen cocuk ruhlu bir adamsin sadece ama cocuk degilsin birtanem. Hatirlamayacak olsan da aslinda sen her seyimi biliyorsun. Anlatiyorum ve dinliyorsun. Bu harika bir sey. Seni seviyorum. Unutma cocugum sen benim en kucuk suc ortagimsin:)

2 yorum: