8 Aralık 2011 Perşembe

beyaz güvercin!

beyaz güvercin ne zaman uçacaksın? o bizi bırakıp gitti diye hayata mı küseceğiz,benimle konuşmayacak mısın,dertleşmeyeceğiz mi? her şey o gidene kadar mıydı yani? sende beni hiç sevmedin değil mi? sende onunla birlikte gittin aslında? hadi durma söyle inkar neye yarar ki? ben mi istedim gitmesini yoksa sen mi? yeter...yeter...yeter... eğer sende gideceksen engel olmaya hiç niyetim yok. o'na öyle çok engel olmaya çalıştım ki ama beni dinlemedi. gitmeye öyle meraklıymış ki tek parça eşyasını bile götürmedi yanında.. sakın bana o gelecek deme? gelmeyecek bunu sende,bende, o da o kadar iyi biliyor ki. şimdi sen söyle ne yapmalıyım? gelmeyeceğini bile bile beklemek mi yoksa gelmeyeceğini bilerek gitmek mi? ben karar veremedim. belki sen bir şeyler söylersin ne dersin? hatırlar mısın? bir gece öyle sarhoş gelmişti ki eve her ne halde olursa olsun seni görmeden uyuyamazdı. bense hiç...hiç... artık kelimeler yetmiyor anlatmaya. sana kırgın değilim beyaz güvercin. seni o yetiştirdi... nefretin de ondan,sevgin de!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder