29 Kasım 2011 Salı

herkese: benden,senden bahset:)

ben senden herkese bahsedebilirim ama sen benden kimseye bahsedebilir misin bilmiyorum?senin benden bahsedecek bir şeylerin olabilmesi için bahse değer yaşanmışlığmızın ya da senin beni yaşaman lazım öyle değil mi? ben seni yaşıyo muyum peki? elbette. senin yaşanmışlığına uzaktan dahil olmak da güzel ama seni dahil edememek de bir o kadar kötü. ama artık üzülmüyorum ben üzüldükçe sen sevinecek o kadar çok şey yaşıyorsun ki. mektuplarım eline geçtiğinde yaşadığın ve anlık da olsa bana yaşattığın mutluluklar benim için paha biçilmezdi. ilk defa yaşadığım ve yaşattığım duygunun bana bir zaman sonra acı vereceğini bilerek yaptım tüm bunları. merak etme:sen hiçbir zaman hiçbir şey söylemek zorunda değilsin. bir şeyler söylemen için beni anlaman gerek öncelikle. gördüğüm rüyalardan sonra daha iyi anlıyorum:sen aslında hiçbir zaman beni anlamamışsın. ayrıca o tulumu da henüz doğmamış ama eğer bir gün doğarsa çocuğuna da giydirmeyeceğini o kadar iyi biliyorum ki. ama bunun da bir önemi yok artık gerçekten. şuan seni şarkı söylerken dinlediğim de bir kaç saat sonra ilk mektubum eline olaşacak çok yakın bir arkadaşım aracılığıyla. ilk mektuptan sonra karşılaşacağımız anı da başka bir zaman anlatırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder